ცვლილებები გვაძლიერებს!
როდის არის საჭირო კრიზისების მართვა კომპანიაში?
პრობლემების ხშირი იგნორი, ცვლილებებისთვის მოუმზადებლობა, კომფორტის ზონა ან მიკრო კრიზისებით საქმის კეთება არის იმ მიზეზების არასრული ჩამონათვალი, რომლებსაც ბიზნესი, გრძელვადიან პერსპექტივაში, მიჰყავს კრიზისამდე. შედეგობრივად, ეს გულისხმობს შემოსავლების/მოგების მკვეთრ შემცირებას, თანამშრომელთა ხშირ გადინებას, დესტრუქციულ კონფლიქტებს, კომპანიის დამფუძნებლების/ხელმძღვანელების პანიკას და ა.შ.
კრიზისების მართვის მიზანია კომპანია გადაარჩინოს ბაზრიდან გაქრობისგან და ეს ყველაფერი მოახერხოს მინიმალური დანახარჯებით. აღნიშნული მიზნის მისაღწევის შემდეგ, თქვენ გექნებათ:
• კრიზისული მდგომარეობის ობიექტური სურათი;
• კრიზისიდან გამოსასვლელი მიზნები და ამოცანები;
• ფინანსური რესურსების გაჩენის ალტერნატიული შესაძლებლობები;
• კრიზისის დაძლევაზე ორიენტირებული გუნდები;
• ანტიკრიზისული მართვის სისტემები;
მომსახურების ეტაპები
პროექტის ხანგძლივობაა არანაკლებ 3 თვე (დამოკიდებულია არსებული კრიზისის სიმძიმეზე).
მომსახურების პირობები
სერვისის საფასური დამოკიდებულია შესასრულებელი სამუშაოს მოცულობაზე.
კომპანიის მხრიდან მწირი ფინანსების ქონის შემთხვევაში, შესაძლებელია მოლაპარაკება პარტნიორულ წილზე (არანაკლებ 10%).
599 30 61 90
giga@tchanturia.ge
ორშაბათი-პარასკევი: 11:00-17:00
© 2025 გიგა ჭანტურია. Built using WordPress and the Materialis Theme