პრობლემების ხშირი იგნორი, ცვლილებებისთვის მოუმზადებლობა, კომფორტის ზონა ან მიკრო კრიზისებით საქმის კეთება არის იმ მიზეზების არასრული ჩამონათვალი, რომლებსაც ბიზნესი, გრძელვადიან პერსპექტივაში, მიჰყავს კრიზისამდე. შედეგობრივად, ეს გულისხმობს შემოსავლების/მოგების მკვეთრ შემცირებას, თანამშრომელთა ხშირ გადინებას, დესტრუქციულ კონფლიქტებს, კომპანიის ხელმძღვანელების პანიკას და ა.შ.
კრიზისების მართვის მიზანია კომპანია გადაარჩინოს ბაზრიდან გაქრობისგან და ეს ყველაფერი მოახერხოს მინიმალური დანახარჯებით. აღნიშნული მიზნის მისაღწევად, გთავაზობთ შემდეგი ამოცანების შესრულებას:
• სიტუაციის ანალიზი და რეალობის სწორი აღქმა;
• კრიზისიდან გამოსასვლელი მიზნების და ამოცანების ჩამოყალიბება;
• პრიორიტეტების გადანაწილება;
• ფინანსური რესურსების გაჩენის ალტერნატივების იდენტიფიცირება;
• ეფექტიანი და ეფექტური გუნდების ჩამოყალიბება;
პროექტების დასრულების შემდეგ, გექნებათ:
• კრიზისიდან გამოსვლის სამოქმედო გეგმა;
• გეგმის აღსასრულებლად საჭირო დროებითი ორგანიზაციული სტრუქტურა;
• დროებითი შრომის ანაზღაურების და საბონუსე სისტემა;