პრობლემების ხშირი იგნორი, ცვლილებებისთვის მოუმზადებლობა, კომფორტის ზონა ან მიკრო კრიზისებით საქმის კეთება არის იმ მიზეზების არასრული ჩამონათვალი, რომლებსაც ბიზნესი, გრძელვადიან პერსპექტივაში, მიჰყავს კრიზისამდე. შედეგობრივად, ეს გულისხმობს შემოსავლების/მოგების მკვეთრ შემცირებას, თანამშრომელთა ხშირ გადინებას, დესტრუქციულ კონფლიქტებს, კომპანიის დამფუძნებლების/ხელმძღვანელების პანიკას და ა.შ.
კრიზისების მართვის მიზანია კომპანია გადაარჩინოს ბაზრიდან გაქრობისგან და ეს ყველაფერი მოახერხოს მინიმალური დანახარჯებით. აღნიშნული მიზნის მისაღწევის შემდეგ, თქვენ გექნებათ:
• კრიზისული მდგომარეობის ობიექტური სურათი;
• კრიზისიდან გამოსასვლელი მიზნები და ამოცანები;
• ფინანსური რესურსების გაჩენის ალტერნატიული შესაძლებლობები;
• კრიზისის დაძლევაზე ორიენტირებული გუნდები;
• ანტიკრიზისული მართვის სისტემები;