როცა კომპანია ოპერატიულ მართვაზეა აწყობილი, პრიორიტეტული მხოლოდ დღევანდელი საჭიროებებია ხოლმე. არავინ ფიქრობს გრძელვადიან წარმატებაზე და შესაბამისად, არ არსებობს გრძელვადიანი მიზნები/გეგმები. ამის შედეგად, კომპანია ზრდის ბაზრიდან გაქრობის რისკებს, რაც გამოწვეულია არა მხოლოდ მომხმარებელთა მოთხოვნათა ცვლილებით, არამედ კონკურენციის ზრდითა და პარტნიორების/ინვესტორების მხრიდან ინტერესების გადაფასებით.
ბიზნესის წარმატებისთვის, ყოველთვის დგება დრო, როცა კომპანია ოპერატიული მართვიდან უნდა გადავიდეს სტრატეგიულზე. შინაარსობრივად ეს გულისხმობს: ყოველდღიური რუტინის პარალელურად, აკეთებდე დღეს ისეთ საქმეებსაც, რომლებიც მომავლის გამოწვევების გადალახვაში დაგეხმარებიან.
საკონსულტაციო სერვისების მეშვეობით, TOP მენეჯერებს დაგეხმარებით სტრატეგიული გეგმის შემუშავებასა და დანერგვაში.
ბიზნესის იდენტობის და სტრატეგიული გეგმის მთავარი სარგებელია:
• გრძელვადიან პერსპექტივაში, კლიენტების რაოდენობისა და ხარისხის ზრდა;
• კლიენტებისთვის ახალი ღირებულებების შეთავაზება-მიწოდება;
• კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნება/ზრდა;
• ცვლილებებთან ადაპტაცია;
• მენეჯერების მიერ მიღებული სწორი გადაწყვეტილებები;
• ახალი და ინოვაციური იდეების ზრდა;