ახალი თანამშრომლის მოძიება-შერჩევის პროცესი (რეკრუტინგი) უამრავ სირთულესთან არის დაკავშირებული, რადგან:
• შრომის ბაზარზე ძალიან ცოტა პროფესიონალია;
• ვაკანსიის გავრცელების სტანდარტული გზები აღარ იძლევა სასურველ შედეგებს;
• კანდიდატის პროფილის არასწორად ჩამოყალიბების გამო, ვაკანსია ვერ იხურება;
• ტალანტები, უმეტესად, თავს იკავებენ განაცხადი გააკეთონ კონკურენტ კომპანიებში;
• ხშირად, მხარეები ქმნიან არასწორ მოლოდინებს ერთმანეთის მიმართ;
• მთელი პროცესის არაეფექტიანობის გამო, ყველა კარგავს დროს, ფულს და სხვა რესურსს.